לא ה- X הוא גורם הדיכאון שלך... שכן, כל סימן על גבעת יופיטר הוא סימן מיטיב, מלבד הסבכה המעיבה על היכולת להוציא את האיכויות של הגבעה הקשוריםבין השאר, לחשיבה אבסטרקטית.
מומלץ לך להיוועץ מקצועית עם מטפל/מאבחן מתאים להבנה וריפוי גורמי הדיכאון שלך.
גם אבחון פסיכו-כירולוגי כולל של כף היד יכול לעזור לך להבין את הסיבות לכך.