פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 06/04/2009 11:16:06
מאת תמר-זוהר שיר
נושא גבעת יופיטר

הסר דאגה מלבך אורן.
לא ה- X הוא גורם הדיכאון שלך... שכן, כל סימן על גבעת יופיטר הוא סימן מיטיב, מלבד הסבכה המעיבה על היכולת להוציא את האיכויות של הגבעה הקשוריםבין השאר, לחשיבה אבסטרקטית.
 
מומלץ לך להיוועץ מקצועית עם מטפל/מאבחן מתאים להבנה וריפוי גורמי הדיכאון שלך.
גם אבחון פסיכו-כירולוגי כולל של כף היד יכול לעזור לך להבין את הסיבות לכך.
אתה מוזמן ליצור קשר, אם מתאים לך.
 
ברכת חג שמח, מאיר אהבה
תמר זוהר שיר
 www.tamarzoharshir.co.il
 
   
מפת העץ
עור קשה באגודל אולה  
X על גבעת יופיטר אורן  
 (*****) רונית  
 גבעת יופיטר תמר-זוהר שיר  
התייעצות אאוריקה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy