פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 26/03/2009 08:24:36
מאת אאוריקה
נושא אני צריכה הכוונה

אני בדיוק זקוקה להכוונה הזו.
ואני גם זקוקה לדעת אם המצב הולך להשתפר.
 
את חושבת שאבחון יכול להפיל אותי?
 
תודה
   
מפת העץ
X על גבעת יופיטר אורן  
התייעצות אאוריקה  
 אבחון- לא בכול מצב!! תמר-זוהר שיר  
 אני צריכה הכוונה אאוריקה  
 אבחון אמור לחזק ומקד. תמר-זוהר שיר  
שלום תמר טופי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy