פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 25/03/2009 19:42:21
מאת תמר-זוהר שיר
נושא אבחון- לא בכול מצב!!

אבחון אישיות באמצעות כף היד - המבנה שלה והקווים החרוצים בה- נועד על מנת למקד את האדם במצבים של פיזור ולארגן מחשבותיו במצבים של בלבול ואי בהירות,  ולכוון , כאשר הדרך אינה בטוחה.
 
אם אינך מרגישה שאת בוטחת באבחון (ובעצם אינך יכולה להכיל את הממצאים שלו)- ייתכן שאין זה הזמן לערוך אותו כעת. 
 אם את בטיפול מלווה בימים אלה, מן הראוי שתיוועצי במטפל/ת שלך אם זהו הצעד הנכון עבורך.
 
 
בהצלחה,
 
לילה בהיר
תמר זוהר שיר
www.tamarzoharshir.co.il
 
   
מפת העץ
X על גבעת יופיטר אורן  
התייעצות אאוריקה  
 אבחון- לא בכול מצב!! תמר-זוהר שיר  
 אני צריכה הכוונה אאוריקה  
 אבחון אמור לחזק ומקד. תמר-זוהר שיר  
שלום תמר טופי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy