פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 25/03/2009 14:23:12
מאת אאוריקה
נושא התייעצות

שלום
 
מזה מספר שנים אני סובלת מדיכאון וחרדה.נמצאת בטיפול. אך לאחרונה יש הדרדרות במצב.
לפני מספר שנים הייתי אצל קוראת בכף יד והיא אמרה לי שהחל מהעשור הרביעי אני אהיה רגועה יותר.
כיום אני מרגישה לא בטוחה עם עצמי וומרגישה שאם יקראו לי בכף היד, מצד אחד זה ייתן לי ביטחון ומצד שני אני חוששת מזה - ממה שיתגלה באבחון.
 
מה דעתך?
 
תודה
   
מפת העץ
X על גבעת יופיטר אורן  
התייעצות אאוריקה  
 אבחון- לא בכול מצב!! תמר-זוהר שיר  
 אני צריכה הכוונה אאוריקה  
 אבחון אמור לחזק ומקד. תמר-זוהר שיר  
שלום תמר טופי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy