פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 07/03/2009 13:30:35
מאת תמר-זוהר שיר
נושא קווי קשר

שלום דני,
 
 
קווי הקשר הנם קו/וי הרוחב מתחת לזרת בלהב היד (הצד האולנארי). הם משקפים מערכות יחסים בעלות משמעות בחיינו.    
הקוים מאוד סובייקטיביים ומשקפים את תחושתך האישית ביחס לקשרים.
 
קווים חלשים-  יעידו על קשרים שערכם מועט או משך הזמן שלהם מועט (במיוחד אם גם קצר).
לעומתם- קווים ארוכים ועמוקים מסמלים קשר בעל משמעות עמוקה שאורך לפרק זמן ממושך - בהחלט בעל השפעה חשובה על בעל היד.
 
שבת מאיר
תמר זוהר שיר
www.tamarzoharshir.co.il
   
מפת העץ
קו גורל ירדנה  
קו דני  
 קווי קשר תמר-זוהר שיר  
קריאה בכף היד ילדה סוכר  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy