שלום לך, ילדה סוכר...
המלצתי, התחילי בספרים טובים- ספריהם של לורי ריד ודיויד ברנדון גונס טובים להתחלה.
חלקו הראשון של הקורס בהנחייתי יכול להתאים גם לך, אם רצונך נתמך ע"י ההורים- בשל העלויות הכרוכות בלמידה בקורס.
בינתיים את יכולה לבקר באתר הבית שלי, ובו מספר מאמרים שיכולים להוסיף לך.
אשמח לפגוש אותך בדרך החיים , מתישהו בעתיד. את מזכירה לי את האהבה שהייתה לי בגילך לקריאה בכף היד, אולם אז, לצערי, לא הייתה הספרות התומכת לכך...
שימחי במכלול האפשרויות הפרוש לפנייך אולם התחילי בספר אחד ואיתו לכי ותרגלי את הנאמר בו על אנשים סביבך. התנסות והתמדה הן המפתח להצלחה!
באהבה ואור
תמר זוהר שיר