פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 07/03/2009 13:24:43
מאת תמר-זוהר שיר
נושא למידה עצמית

שלום לך, ילדה סוכר...
 
המלצתי, התחילי בספרים טובים- ספריהם של לורי ריד ודיויד ברנדון גונס טובים להתחלה.
חלקו הראשון של הקורס בהנחייתי יכול להתאים גם לך, אם רצונך נתמך ע"י ההורים- בשל העלויות הכרוכות בלמידה בקורס.
בינתיים את יכולה לבקר באתר הבית שלי, ובו מספר מאמרים שיכולים להוסיף לך.
 
אשמח לפגוש אותך בדרך החיים , מתישהו בעתיד. את מזכירה לי את האהבה שהייתה לי בגילך לקריאה בכף היד, אולם אז, לצערי, לא הייתה הספרות התומכת לכך...
שימחי במכלול האפשרויות הפרוש לפנייך אולם התחילי בספר אחד ואיתו לכי ותרגלי את הנאמר בו על אנשים סביבך. התנסות והתמדה הן המפתח להצלחה!
 
באהבה ואור
תמר זוהר שיר
www.tamarzoharshir.co.il
 
   
מפת העץ
קו דני  
קריאה בכף היד ילדה סוכר  
 למידה עצמית תמר-זוהר שיר  
שאלה שמוליק  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy