| תאריך |
17/08/1999 17:14:39 |
| מאת |
צביקה גולדברג
|
| נושא |
נושאים חשובים לדיון בפורום זה |
אני מנסה להתחיל כאן רשימה של נושאים בהם ניתן להתחיל בחילופי רעיונות כדי לקדם את התעשיה הזו שנקראת "תקשורת"
זהו ללא ספק סם החיים של העסקים מכאן והלאה
כמשתמשים או כספקים דרוש דיאלוג ואותו ננהל לפי תת תחום ולא תחת כותרת כוללנית של תקשורת
נושאים מומלצים יכולים להיות:
-תשתיות
=ציבוריות
=אירגוניות (כולל תוכנות לתקשורת בין ארגונית
-תקשורת נתונים
-מדיניות משרד התקשורת כל התחומים או חלוקה פנימית)
-מדיניות המחירים של ספקיות התשתית
-סטנדרטים קיימים וחדשים בפרוטוקולי תקשורת ובניהול תקשורת
-שימושים בתשתיות תקשורת
-משתמשים סופיים בתקשורת
-מנהלי תקשורת באירגונים וחברות
-עבודה וביקוש לעבודה בחברות תקשורת
זוהיא רשימה ראשונית בלבד נא תגובתכם ותרומתכם