פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 03/03/2009 09:23:38
מאת ילדה סוכר
נושא קריאה בכף היד

שלום, אני בת 17 ובזמן האחרון אני מאוד מתעניינת בנושא של קריאה בכף היד, ומאוד הייתי רוצה לדעת לקרוא בכף היד.
השאלה שלי היא איך מתחילים עם זה? מאיפה אפשר ללמוד? ספרים? קורסים? אני אשמח לקבל המלצות לגבי ספרים טובים או אם יש איזה קורס טוב, או דרך אחרת ללמוד.
יש לציין שחוץ מכמה דברים שקראתי באינטרנט(שאני לא בטוחה שהם נכונים בכלל) אין לי ידע בכלל בנושא.
תודה מראש=)
   
מפת העץ
קו דני  
קריאה בכף היד ילדה סוכר  
 למידה עצמית תמר-זוהר שיר  
שאלה שמוליק  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy