רציתי בבקשה לשאול מה המשמעות של קו נוסף מעל קו הלב שנראה כמו כפילות שלו... מופיע ביד שמאל. ביד ימין מופיע בצורה חלקית וחלשה יותר.
ההבדל בין קו הלב ביד שמאל לקו זה, הוא שקו הלב באזור אצבע האצבע מתקשת כלפי מטה (מהמילה קשת...) ואילו הקו העליון הנוסף עולה כלפי מעלה אל האצבע ואף ממשיך מעט לתוכה...???
מוזר... כל מי שבדקתי את כף ידו אין לו את הקו הרביעי הנוסף הזה מעל קו הלב...