סתם אחד שאולי רוצה ללמוד סתם... שלום,
קריאה בכף היד הנה שיטת לימוד מעמיקה לאבחון אישיות, הכרת מבנים נפשיים , מעצורים ועיכובים בהתפתחות ומיצוי הפוטנציאל.
למוד אמיתי של השיטה אינו יכול לקרות מחומר כתוב בלבד!! נדרש המורה המסביר והאינטרקציה עם שאר התלמידים במערך לימוד כיתתי כדי להכיר דרכים לפעולה ולענות על שאלות לאבחון מדוייק ונכון. בספרים המידע בד"כ ממודר ואינו מדגים באופן בהיר וברור את התכנים, דבר העלול ליצור טעויות בהבנת הנקרא.
רק לאחר הפנמת החומר בדרך של לימוד: מורה-תלמיד, ישנה ואף מומלצת העשרה דרך לימוד מספרים נוספים או שיטות נוספות.
כל דרך אחרת המנסה לקצר יוצרת עוד ועוד שרלתטנים בתחום ומורידה אותו ברמתו!!
אנא התייחסו בכובד ראש לנאמר.
באהבה ואור
תמר זוהר שיר