פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 19/10/2008 08:49:54
מאת ליז
נושא איקסים

שלום רב,
יש לי הרבה איקסים (X) קטנים וגדולים על שתי כפות הידיים .
האם תוכלו להסביר לי מה זה אומר?
תודה מראש וחג שמח!
   
מפת העץ
האם יש סימן הנקרא "צלב סופרים"? קינקי  
איקסים ליז  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
 אמא´לה... ליז  
 צפירת הרגעה תמר-זוהר שיר  
 תודה ליז  
כוכב אתי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy