Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
25/09/2008 00:19:49
מאת
נושא
שאלהבקוו
אגב נקודות לבנות על האצבע(השלישית) ולא בקמיצה.
וכן האם יש משמעות לעובדה שמדובר רק ביד שמאל?
כמו כן מדובר בקוו רוחב לבנים כמי חריטה על האגודלים.
מפת העץ
קו קשר
שיר
22/09/2008 17:05:11
סימנים על הציפורניים
22/09/2008 17:00:51
ציפורניים
תמר-זוהר שיר
25/09/2008 00:04:44
שאלהבקוו
25/09/2008 00:19:49
אתה כאן
(*****)
תמר-זוהר שיר
01/10/2008 12:46:03
קו לב מפוצל
מוניקה
15/09/2008 00:30:00
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×