את מתארת מצב שבו קו הראש וקו הלב מחוברים יחדיו. קו זה נקרא- קו סימיאן. כאשר מאובחן קו זה לאחר הלידה מוציאים מכלל ספק את החשד לתסמונת דאון, שכן קו זה הוא חלק מתסמונת זו.
לגבי כל השאר- אלו אנשים נורמליים בהחלט עם אפיוני אשיות ייחודיים: יש בקו זה עוצמה הקשורה בתגובות קצוניות של או/או, שכן, מטבע הדברים קיים אצלם ערבוב של תדרים- חשיבה ורגשות. האדם נמצא בכל פעם באחד משני המצבים- הכל לב או הכל רציונל/ הגיון. ובד"כ כשאנשים אלה המתמקדים בדרך שמזדהים איתה- הם יכולים להגיע להישגים מרשימים, מעל הממוצע- בגלל הנחישות והמיקוד.