| תאריך |
10/11/2000 02:46:05 |
| מאת |
חיים |
| נושא |
תערוכת טלקום |
בקרתי בתערוכה וחשבתי לראות מוצרים ושירותים חדשים בתחום התקשורת.
מצאתי גימקים הרבה ילדות יפות בכל מני תלבושות, הרבה יחסי ציבור של חברות.
למצוא חידושים מעניינים בתחום היה צריך לנסות ולסנן את הגימקים.
בסוף הצטערתי שלא הבאתי את הילדים איתי, הם היו מאוד מרוצים מהגימיקים.
לכל מבקרי התערוכה שהצלחו לזהות מוצרים או שירותים חדשים בתחום נקראים לכתוב אותם בפורום לטובת כל מנהלי התקשורת שהסתבכו בגימקים.