פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 27/08/2008 08:54:40
מאת אימאל´ה אחרת
נושא לגבי אגודל

שלום תמר,
 
שמתי לב שבתי בת ה10 חודשים מחזיקה את אגודל שמאל בתוך היד כשהיא סוגרת אותה ואילו אגודל ימין נשארת בחוץ. האם זה אומר משהו? למה ההבלים בין שתי הידיים?
 
תודה מראש ויום נעים לכולם,
אימא
 
   
מפת העץ
X באמצע כף היד גלית  
לגבי אגודל אימאל´ה אחרת  
 אגודל מוחבא תמר-זוהר שיר  
תמר שלום... אביבית משה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy