Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
27/08/2008 08:54:40
מאת
אימאל´ה אחרת
נושא
לגבי אגודל
שלום תמר,
שמתי לב שבתי בת ה10 חודשים מחזיקה את אגודל שמאל בתוך היד כשהיא סוגרת אותה ואילו אגודל ימין נשארת בחוץ. האם זה אומר משהו? למה ההבלים בין שתי הידיים?
תודה מראש ויום נעים לכולם,
אימא
מפת העץ
X באמצע כף היד
גלית
01/09/2008 15:30:16
לגבי אגודל
אימאל´ה אחרת
27/08/2008 08:54:40
אתה כאן
אגודל מוחבא
תמר-זוהר שיר
27/08/2008 16:05:26
תמר שלום...
אביבית משה
25/08/2008 15:15:39
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×