Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תמיכה במרכזות
תאריך
04/08/2008 12:38:28
מאת
יוסף ליאון עו"ד
נושא
מערכת יהלום
מעוניין למכור שתי מערכות יהלום עם טלפונים חכמים השצריכים שפצור.
מסכים עם כל מה שנאמר לענין התביעה הייצוגית.
מסכים להצטרף לתביעה ייצוגית אני סובל מאד מחוסר השרות וחוסר הידע על המערכת.
יוסי ליאון עו"ד.
מפת העץ
מחפס סרטיס מסך יד 2
אנטון
06/10/2003 15:43:20
תביעה ייצוגית נגד בזק בנושא מרכזיית יהלום
אמיר דהאן
17/09/2003 07:55:02
עכשיו אנימבין למה אין לי חוברת הסבר! אין כמו קוראל
יגאל
28/03/2004 10:24:43
למי אפשר לפנות בכדי לתקן מרכזיה של בזק יהלום
TELLYOH@GMAIL.COM
16/12/2007 09:37:48
מערכת יהלום
יוסף ליאון עו"ד
04/08/2008 12:38:28
אתה כאן
התקנה
רועי
14/02/2009 11:47:54
התקנה
רועי
14/02/2009 11:47:56
התקנה\שירות מרכזת יהלום
רועי
14/02/2009 11:50:08
אני רוצה 1
תומר
05/08/2009 15:15:56
מעונין לרכוש מרכזיה משומשת
yanp@newmail.net
15/05/2003 03:06:24
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×