פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 24/07/2008 19:42:25
מאת אמאל´ה
נושא כף יד של תינוק

הבן שלי בן 4 חודשים ושני הקווים הגדולים מחוברים אצלו ז"א נראה לי קו הלב וקו הראש. הקו העליון יותר ישר והקו התחתון יותר יוצא ממנו. זה ביד ימין.
מה זה אומר?
   
מפת העץ
אצבע מורה קשתית שחף  
כף יד של תינוק אמאל´ה  
 קו סימיאן תמר-זוהר שיר  
שאלה איילה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy