Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
23/07/2008 22:04:46
מאת
איילה
נושא
שאלה
תמר שלום
בשתי פעמים נפרדות אנשים שונים קראו לי בכף היד
ושניהם אמרו שיהיו לי שני בנים ובת
יש לי כבר בת אחת וכרגע בהריון עם בת נוספת- לא שיש לי בעיה עם זה...
רק רציתי לשאול איך מסבירים את זה ???
מפת העץ
כף יד של תינוק
אמאל´ה
24/07/2008 19:42:25
שאלה
איילה
23/07/2008 22:04:46
אתה כאן
לא מסבירים כי לא ניתן לדעת וזה היה ניחוש בלבד!
תמר-זוהר שיר
28/07/2008 00:41:28
מה זה אומר שהקווים על היד חזקים?
אורטל
03/07/2008 17:53:57
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×