פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 23/07/2008 22:04:46
מאת איילה
נושא שאלה

תמר שלום
בשתי פעמים נפרדות אנשים שונים קראו לי בכף היד
ושניהם אמרו שיהיו לי שני בנים ובת
יש לי כבר בת אחת וכרגע בהריון עם בת נוספת- לא שיש לי בעיה עם זה...
רק רציתי לשאול איך מסבירים את זה ???
   
מפת העץ
כף יד של תינוק אמאל´ה  
שאלה איילה  
 לא מסבירים כי לא ניתן לדעת וזה היה ניחוש בלבד! תמר-זוהר שיר  
מה זה אומר שהקווים על היד חזקים? אורטל  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy