| תאריך |
08/11/2000 09:19:32 |
| מאת |
אלון |
| נושא |
ביתן אופק בתערוכה, כדאי לבקר |
הביתן של חברת אופק בתערוכת טלקום הוא חוויה מעניינת גם לילדים.
כדאי לבקר ולהתרשם, החברה משקיעה המון ביחסי הציבור עוד לפני שקיבלה רשיון.
זו גישה חדשה בארץ ומעניין יהיה לראות באם היא גם מוצדקת.