תמר שלום, קווי החיים שלי בשתי הידיים אינם חלקים וישרים אלא בשניהם יש שינויים חדים לקראת גיל 40-45, מה זה אומר שזה מופיע בשתי הידיים, האם זה חמור יותר/ משמעותי יותר? שאלה נוספת- קו החיים ביד ימין (היד הדומיננטית שלי) מתפצל לקראת גיל 40 לכארבע קווים נפרדים ולא ברור אם אחד מהם הוא דומיננטי יותר מאחרים, כלומר- קשה לראות מי מהם הוא ההמשך של קו החיים. מה זה אומר? לגבי קו הגורל- הוא כרגע די חלש וגם עובר שבירה רצינית בדיוק במקביל לנקודה של הפיצול בקו החיים. מה זה אומר? תודה רבה על ההתייחסויות הרציניות שלך. תבורכי. נטלי