Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
06/04/2008 02:24:54
מאת
שואלת בלי סוף
נושא
גבעת ונוס רזה...
רציתי לשאול,מתי נגדיר את גבעת ונוס כשטוחה ?
אם העצם שלה גבוהה (ובעצם זו העצם של האגודל)אך הגבעה עצמה לא בשרנית ומלאה - האם נחשבת שטוחה,
או שגבעה שטוחה הכוונה רק אם אין שום "מדרגה" בהתבוננות על היד בפרופיל מכיוון שורש כף היד.קצת סיבכתי...
מפת העץ
אגודל וזרת באותו מישור
שלומית
06/04/2008 15:02:46
גבעת ונוס רזה...
שואלת בלי סוף
06/04/2008 02:24:54
אתה כאן
(*****)
תמר-זוהר שיר
08/04/2008 12:25:55
עצם אגודל בולטת
שוב אני
06/04/2008 01:27:26
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×