פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 06/04/2008 02:24:54
מאת שואלת בלי סוף
נושא גבעת ונוס רזה...

רציתי לשאול,מתי נגדיר את  גבעת ונוס  כשטוחה ?
אם העצם שלה גבוהה (ובעצם זו העצם של האגודל)אך הגבעה עצמה  לא בשרנית ומלאה - האם נחשבת שטוחה,
 או שגבעה שטוחה הכוונה רק אם אין שום "מדרגה" בהתבוננות על היד בפרופיל מכיוון שורש כף היד.קצת סיבכתי...
   
מפת העץ
אגודל וזרת באותו מישור שלומית  
גבעת ונוס רזה... שואלת בלי סוף  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
עצם אגודל בולטת שוב אני  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy