פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 06/04/2008 01:08:59
מאת ממני
נושא נקודת חן שנעלמה

תמר שלום,
 
אני זוכרת שהיתה לי נקודת חן על האצבע, בצידה הפנימי, ברורה למדי בימי נעוריי והיום כשחיפשתי אותה נוכחתי לדעת שהיא איננה... הייתכן? מה משמעותו של  דבר כזה? אני בת שלושים...
   
מפת העץ
עצם אגודל בולטת שוב אני  
נקודת חן שנעלמה ממני  
הרווח בין קו החיים לקו הראש אשה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy