פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 03/04/2008 12:46:29
מאת תמר-זוהר שיר
נושא נקודת חן מתחת לקו החיים בשליש העליון

שלום אשה

תודה- אכן   ניהול הפורומים עבורי מהווה במה לחלוק עימכם- הגולשים המתעניינים,   את הידע העומד ברשותי בתחום הקריאה בכף היד. במהותו- מהווה הפורום כלי להעשרה ועדכון עבורכם, הלומדים ו/או העוסקים בתחום,  להביא את נושא כף היד למודעות רצינית בעולם. 

 
לשאלתך-  נקודת חן מלמדת על התגברות על קושי או בעייה- פיזית, ריגשית וכד´. מיקומה  ביד מלמד על תחום החיים שהתמודדת איתו בהצלחה.
 
  את מתארת את תחילת החיים ואת גבעת מארס הקשור בלקיחת יוזמות וחיוניות הפעולה. השליש  העליון של קו  החיים מיוחס לאזור בית החזה - ריאות נשימה, לב. וכמובן- ילדות!
 
האם מתחבר לך עם חיי בנך כנקודות רגישות עליהן נאלץ להתגבר?
 
שבוע מאיר
תמר זוהר שיר
   
מפת העץ
הרווח בין קו החיים לקו הראש אשה  
נקודת חן מתחת לקו החיים (בשליש העליון) אשה  
 נקודת חן מתחת לקו החיים בשליש העליון תמר-זוהר שיר  
כפות ידיים מחורצות אשה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy