פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 02/04/2008 01:40:34
מאת אשה
נושא הרווח בין קו החיים לקו הראש

 
 
מהי המשמעות של הרווח הקיים או החסר בין קו החיים לקו הראש, אצלי הרווח  גדול ואילו אצל בני הם מתחברים.תודה!
   
מפת העץ
נקודת חן שנעלמה ממני  
הרווח בין קו החיים לקו הראש אשה  
 רווח בין קו חיים וראש תמר-זוהר שיר  
נקודת חן מתחת לקו החיים (בשליש העליון) אשה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy