Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
02/04/2008 01:40:34
מאת
אשה
נושא
הרווח בין קו החיים לקו הראש
מהי המשמעות של הרווח הקיים או החסר בין קו החיים לקו הראש, אצלי הרווח גדול ואילו אצל בני הם מתחברים.תודה!
מפת העץ
נקודת חן שנעלמה
ממני
06/04/2008 01:08:59
הרווח בין קו החיים לקו הראש
אשה
02/04/2008 01:40:34
אתה כאן
רווח בין קו חיים וראש
תמר-זוהר שיר
03/04/2008 12:33:29
נקודת חן מתחת לקו החיים (בשליש העליון)
אשה
02/04/2008 01:38:04
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×