Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
02/04/2008 01:38:04
מאת
אשה
נושא
נקודת חן מתחת לקו החיים (בשליש העליון)
תמר שלום , אני מתה על האתר שלך הוא משמח וניכר כי את חולקת מהרב שיש לך עם אחרים בשמחה, תודה רבה!
לבני בן החמש יש נקודת חן מתחת לקו החיים בשליש העליון ממש סמוך לתחילת הקו , מה משמעות הדבר?
מפת העץ
הרווח בין קו החיים לקו הראש
אשה
02/04/2008 01:40:34
נקודת חן מתחת לקו החיים (בשליש העליון)
אשה
02/04/2008 01:38:04
אתה כאן
נקודת חן מתחת לקו החיים בשליש העליון
תמר-זוהר שיר
03/04/2008 12:46:29
כפות ידיים מחורצות
אשה
29/03/2008 23:55:24
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×