מכיוון שלא התייחסת לשאלה על יד שמאל שנפגעה
נראה לי שחלה אי הבנה.
שתי השאלות מייחסות כל אחת לאדם שונה.
במקרה הפגיעה ביד שמאל
היד הדומיננטית היא הימנית.
השאלה שנשאלה לגבי איזו יד מייצגת את העבר
במקרה של איטר יד ימינו מתייחסת לאדם אחר. אותו אדם כותב ביד שמאל, אגודל שמאל הוא העליון בשילוב ידיים,
לגבי מחיאת כף אינני זוכרת.
אשמח לדעתך באשר לאפשרות שפגיעה
ביד שמאל, הפאסיבית, מרמזת על פרידה מדפוסי עבר,
על שינוי מתהווה. תודה ושבוע טוב