פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 15/03/2008 20:39:59
מאת
נושא תמר שלום ושבוע טוב

מכיוון שלא התייחסת לשאלה על יד שמאל שנפגעה
נראה לי שחלה אי הבנה.
שתי השאלות מייחסות כל אחת לאדם שונה.
במקרה הפגיעה ביד שמאל
היד הדומיננטית היא הימנית.
השאלה שנשאלה לגבי איזו יד מייצגת את העבר
במקרה של איטר יד ימינו מתייחסת לאדם אחר. אותו אדם כותב ביד שמאל, אגודל שמאל הוא העליון בשילוב ידיים,
לגבי מחיאת כף אינני זוכרת.
אשמח לדעתך באשר לאפשרות שפגיעה
ביד שמאל, הפאסיבית, מרמזת על פרידה מדפוסי עבר,
על שינוי מתהווה. תודה ושבוע טוב
   
מפת העץ
כפות ידיים מחורצות אשה  
ראיית המכלול  
 יד דומיננטית ויד פאסיבית תמר-זוהר שיר  
 תמר שלום ושבוע טוב  
 (*****) תמר-זוהר שיר  
נקודות חן בכף היד חני  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy