שלום תמר
לפי הכירולוגיה על פי הולצמן,לפחות,
יד שמאל מבטאה את עברנו.
האם חבלה ביד ממכה כלשהי, נפילה וכד´
יכולה לרמוז על כך שחל שינוי בתפיסות האדם,
הוא נמצא בתהליך של שינוי
ו"משאיר את העבר מאחוריו"?.
שאלה נוספת, האם גם במקרה של אדם
בו היד הדומיננטית היא שמאל,
שמאל מבטאה את העבר?. תודה.