פעם יצאה לי משום מקום יבלת בקמיצה ובאותה תקופה אבדתי את מקום העבודה שלי.אחרי ששאלתי בפורום הבנתי שאין צירופי מקרים וזה קשור אחש לשני.רציתי לשאול מה המשמעות של המקום שבין שתי הגבעות של האצבע והאמה ,כס"מ לפני הקצה העליון של כף היד ,כי יש לי חתך "מפתיע" ,בין שתי הגבעות האלה ,וגם היום המצב לא טוב במה שקשור לעבודה..