Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש
פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד
תאריך
23/01/2008 06:41:44
מאת
יפית
נושא
מקפיצה שאלה
גם לי יש קו כזה ביד אחת אבל לא הבנתי כל כך את התשובה "שמוציאים מכלל ספק את החשד לתסמונת דאון שכן וק זה הוא חלק מתסמונת זו"
אם הקו הוא חלק מהתסמונת אז בטוח שיש תסמונת דאון או לא ?זה לא נורמלי שיש קו כזה רק ביד אחת ?כי כתבת "שלגבי כל השאר אלו אנשים נורמליים"..
תודה
מפת העץ
לתמר
ש
28/01/2008 19:38:31
מקפיצה שאלה
יפית
23/01/2008 06:41:44
אתה כאן
הבהרה
תמר-זוהר שיר
23/01/2008 13:16:58
קו סימיאן בשתי הידיים כפול שתיים
טניה
21/01/2008 00:46:34
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×