פורטל אמא אדמה : מיסטיקה | רוחניות | רפואה משלימה | ניו אייג' - העידן החדש

פורום כירולוגיה הוליסטית - קריאה בכף היד

תאריך 23/01/2008 06:41:44
מאת יפית
נושא מקפיצה שאלה

גם לי יש קו כזה ביד אחת אבל לא הבנתי כל כך את התשובה "שמוציאים מכלל ספק את החשד לתסמונת דאון שכן וק זה הוא חלק מתסמונת זו"
אם הקו הוא חלק מהתסמונת אז בטוח שיש תסמונת דאון או לא ?זה לא נורמלי שיש קו כזה רק ביד אחת ?כי כתבת "שלגבי כל השאר אלו אנשים נורמליים"..
תודה
   
מפת העץ
לתמר ש  
מקפיצה שאלה יפית  
 הבהרה תמר-זוהר שיר  
קו סימיאן בשתי הידיים כפול שתיים טניה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy