קו סימיאן מלמד על אפיוני אשיות ייחודיים: יש בקו זה עוצמה הקשורה בתגובות קצוניות של או/או, שכן, מטבע הדברים קיים אצלם ערבוב של תדרים- חשיבה ורגשות. האדם נמצא בכל פעם באחד משני המצבים- הכל לב או הכל רציונל/ הגיון.
ובד"כ כשאנשים אלה המתמקדים בדרך שמזדהים איתה- הם יכולים להגיע להישגים מרשימים, מעל הממוצע- בגלל הנחישות והמיקוד.
על שניים בייחד בתדרים כאלו נאמר- never a dull moment! אם אתם מתואמים כך שהאחד מבטא את רגשותיו הקיצוניים והאחר מרגיע עם ההגיון- אתם יכולים אפילו להוות איזון אחד לשני, בתנאי שאכן תבינו את התדר ותשתמשו בו להעצמה הדדית ולא להתנגחויות ודרמות שליטה מיותרות....