| תאריך |
16/12/2007 09:37:48 |
| מאת |
TELLYOH@GMAIL.COM |
| נושא |
למי אפשר לפנות בכדי לתקן מרכזיה של בזק יהלום |
אני כבר הרבה זמן מחפשת מספר טלפון של בזק יהלום או לחילופין מספר שבו אפשר להתלונן על תקלה במרכזיה ועדיין לא מצאתי פיתרון.....אשמח עם יש לך מספר טלפון למי לפנות.