Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תמיכה במרכזות
תאריך
15/07/2007 13:29:59
מאת
לוסי
נושא
תכנות שלוחות במרכזית יהלום
איך עושים תכנות מחדש, אם ניתקתי את אחד הקווים, כל התכנות הרי משתבש, איך מתכנתים, האם צריך להגיע איש מקצוע וכמה יקחו לי על דבר כזה?
תודה
מפת העץ
הקיץ את חייבת את זה לעצמך. מומלץ !!!
maryro
15/08/2004 03:38:09
מרכזיית יהלום
reg
21/04/2004 13:22:45
(ללא נושא)
yuval
24/04/2004 17:43:45
(ללא נושא)
דורי
17/05/2004 19:08:59
תכנות שלוחות במרכזית יהלום
לוסי
15/07/2007 13:29:59
אתה כאן
תכנות יהלום
רועי
26/09/2010 12:23:45
מוכר מרכזת טלפונים של יהלום LG
אבי
05/12/2004 22:58:23
כמה
דפנה דקל
10/08/2010 21:34:41
שינוי שעה במרכזיה
20/05/2012 14:32:43
(*****)
27/10/2013 09:14:50
מערכת אינטרקום למרכזיית יהלום
גיא מעוז
13/04/2010 15:47:29
הערכות
גודי
09/03/2016 09:19:53
הערכות
גודי
09/03/2016 09:21:30
פתרון תקלת מוסיקה
ishaysystem
07/06/2010 21:50:06
מרכזיית כוכב
יוסי
08/04/2004 16:45:07
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×