פורום הנשר הלבן

תאריך 18/06/2007 18:33:13
מאת שלום
נושא מבקשת עזרה וביאור

שלום אליסוריה.
קראתי את התפילה ששלחת לתרצה. מבקשת לבאר האם לקרוא את הפרקים לפי סדר הופעתם בספר או כפי שכתבת.?
אני נמצאת במצוקה גדולה עקב בעיות בריאותיות  קשות (מזה כמה שנים )הקשורות  לבני. שלא נמצא להן עד עתה ריפוי. קשה לו ולי . לעיתים אני מרגישה שאני המשענת שבעצמה זקוקה למשענת
וזה מאוד לא פשוט בשבילי לפעמים לקבל את זה כמו שזה. חוסר ההתקדמות שלא ברור לי למה ,מעצימה את הבעייה ומקוממת אותי. אני לא יודעת כבר למי לפנות, ניסיתי לדעתי כמעט הכל.
בבקשה אם יש לך רעיון. אודה לך מאוד שנינו במצוקה מתמשכת. תודה מכל הלב.
   
מפת העץ
קלקול השמחה..... אליסולריה  
שאלה לאליסוריה תרצה  
 שלום תרצה יקרה אליסולריה  
 תודה לך תרצה  
 תרצה יקרה אליסולריה  
 מבקשת עזרה וביאור שלום  
שבת של שלום אהבה וסליחה אליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy