תקשורת

תאריך 10/08/1999 13:47:05
מאת חיים
נושא באג 2000 במרכזות

האם מישהו יכול להבאיר לי מה יקרה למרכזת שברשותי 1.1.2000 במידה ולא הבצע שידרוג .
   
מפת העץ
מחפס כרטיסים למרכזיה טלרד TX-1 אבי  
באג 2000 במרכזות חיים  
 תאימות 2000 איתן לומברד  
 ברכות לפורום עזי  
 נושאים חשובים לדיון בפורום זה צביקה גולדברג  
 נושאים לדיון מנחם  
 תקן לתשתית טלפוניה ומחשבים ניר  
 תכני הפורום צביקה גולדברג  
 בג 2000 יורם ביביש משרד מסר  
 מערכת CALL CENTER לתחום הנמוך שמוליק  
 מע' callcenter לתחום הנמוך shayke  
מרכזיות יד שנייה מיכה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy