תקשורת

תאריך 17/10/2000 02:31:51
מאת רוני
נושא חברת אופק

מתוך עיתון גלובס למדתי שחברת אופק הוציאה מכרז בערך של 700 מיליון דולר לציוד תקשורת.
מתוך הדברים ניראה שהחברה מתכוונת להתחרות בבזק אם זה נכון זה מבורך.
מי יודע יותר פרטים בנושא?
   
מפת העץ
תערוכת טלקום חיים  
חברת אופק רוני  
 ביתן אופק בתערוכה, כדאי לבקר אלון  
תקשורת היום רוני  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy