Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
17/10/2000 02:31:51
מאת
רוני
נושא
חברת אופק
מתוך עיתון גלובס למדתי שחברת אופק הוציאה מכרז בערך של 700 מיליון דולר לציוד תקשורת.
מתוך הדברים ניראה שהחברה מתכוונת להתחרות בבזק אם זה נכון זה מבורך.
מי יודע יותר פרטים בנושא?
מפת העץ
תערוכת טלקום
חיים
10/11/2000 02:46:05
חברת אופק
רוני
17/10/2000 02:31:51
אתה כאן
ביתן אופק בתערוכה, כדאי לבקר
אלון
08/11/2000 09:19:32
תקשורת היום
רוני
12/10/2000 02:32:20
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×