תקשורת

תאריך 08/08/1999 12:10:27
מאת מנחם
נושא הבדל בין קו אנלוגי ל- E1

במידה והקווים מחוברים למרכזת, ואתה מעונין גם בחיוג ישיר פנימה לשלוחות (חי"פ) קו ספרתי E1 עדיף. איכות השמיעה ,תשתית של 4 גדים ל- 30 קווים. יש קושי לצוטט לקו E1 . ןכיום כדאי לבחון מעבר לקו PRI במקום קו E1.ניתן לקבל יותר גמישות ותכונות.
   
מפת העץ
מישהו עובד עם VOS טל  
ברכות, וגם שאלה קטנה בנימין  
 מה זאת אומרת ??? רונן  
 הבדל בין קו אנלוגי ל- E1 מנחם  
 הבדל בין E1 לקו אנלוגי יורם ביביש משרד מסר  
תקשורת Forum Owner  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy