| תאריך |
08/08/1999 12:10:27 |
| מאת |
מנחם
|
| נושא |
הבדל בין קו אנלוגי ל- E1 |
במידה והקווים מחוברים למרכזת, ואתה מעונין גם בחיוג ישיר פנימה לשלוחות (חי"פ) קו ספרתי E1 עדיף. איכות השמיעה ,תשתית של 4 גדים ל- 30 קווים. יש קושי לצוטט לקו E1 . ןכיום כדאי לבחון מעבר לקו PRI במקום קו E1.ניתן לקבל יותר גמישות ותכונות.