תקשורת

תאריך 07/10/2000 14:53:27
מאת משה
נושא אני מסכים איתך

חבל שמעט מנהלי תקשורת מנצלים את הבמה הזאת להביע דעות בנושא.
למרות שתחום התקשורת מקבל בתקופה זו מימד חדש עם שחקנים חדשים, ותוך חודשים עד שנה יהיה ממש מהפכה בתחום.
תקשורת קווית, אלחוטית, סלולרית ותקשורת IP .
הערכה שלי היא שיהיה עיבוב של התשתיות, ותלוי ברמת פתיחת השוק לתחרות, רמת השירות שאנו נקבל מהחברות.
אני חושב שהשחקן החדש נורטל שנכנס עכשיו לארץ יהיה אחד ונותני התון החשובים.
   
מפת העץ
תקשורת היום רוני  
פתיחת שוק התקשורת ירון  
 אני מסכים איתך משה  
הפרסום של נורטל שמואל  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy