פורום הנשר הלבן

תאריך 04/07/2005 23:51:38
מאת אליסולריה
נושא תרצה יקרה

מברכת אותך להצלחה בעבודה, לאופטימיות ושמחת חיים,
כי רב החיוב על השלילה, אמן כן יהי רצון,
ואם תבחרי- כך קורה יקירה.
באהבה
   
מפת העץ
קלקול השמחה..... אליסולריה  
שאלה לאליסוריה תרצה  
 שלום תרצה יקרה אליסולריה  
 תודה לך תרצה  
 תרצה יקרה אליסולריה  
 מבקשת עזרה וביאור שלום  
שבת של שלום אהבה וסליחה אליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy