פורום הנשר הלבן

תאריך 04/07/2005 18:15:43
מאת תרצה
נושא תודה לך

תודה לך אליסולריה ,קראתי את תשובתך והרגשתי את עוצמת התפילה. היום מצאתי עבודה.אך העבודה האמיתית היא לא לפחד כלל.ואת זה אני משתדלת ללמוד בחיי. לא תמיד מבינה מה המשמעות של ניתוקים בעבודה.אני מבינה שיש דברים שאני לא מבינה. שאין לי שליטה עליהם.והחוכמה היא לדעת לשמוח ולמצוא את הטוב בכל דבר שקורה בחיים.וגם את סוד האיזון.
   
מפת העץ
קלקול השמחה..... אליסולריה  
שאלה לאליסוריה תרצה  
 שלום תרצה יקרה אליסולריה  
 תודה לך תרצה  
 תרצה יקרה אליסולריה  
 מבקשת עזרה וביאור שלום  
שבת של שלום אהבה וסליחה אליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy