אני מצרפת כאן תפילה של דבורה הנביאה ובנוסף קראי פרקים לא, טו, יב
בתהילים במשך 10 ימים.
באופן חריג אני עונה לך בפורום יקירה, בדרך כלל אני מבקשת לפנות אלי במייל אישי לצורך זה.
מברכת אותך בהתחזקות, באופטימיות ובאיזון.
האמיני יקירה ודברים יתגשמו לטובה.
באהבה

להלן התפילה של דבורה הנביאה:
תפילה - אליך אפנה בצר לי / אליסולריה אל
אליך אפנה בצר לי אֵל מלך בורא עולם
שִׁמְעָה שָׁוְועָתִי, הגיעה זעקתי עָדֵיךָ
דמעותיי זורמות כָּיָם נְמֵסוֹת אֵלֵי מרחב
רב פחדי אלוהיי.
תן בי כוח, חָזֶק בי עוֹז לראות מַסֶכֶת חיי נְכוֹחָה
שָׁוְוא רקדו שדים בפניי, נבהלה נפשי כי יְשָׁקֵרוּ;
אֶלוֹהַּ עֶזוּז בורא מאורות בשמים מפיח באש רוח חיים;
אָנָא פְּנֵה אֶל אָָמָתְּךָ בַּצַר לה, אֶסוף כאבה ברחמיך הגדולים.
הבא שלום בחייה, יזרום השפע ביתה,
תראה נחת בבנה תמצא אהבה, בה תֶּחֶסֶה;
כל צדיקיך בך יֶחֶסָיוּן יבקשו תורת אמת,
להם תביא מזור.
אֵל נישא בהרים אתה המביא תקווה, שלום ורווחה לאמתך
אתה מרפא כאבים.
נוסך שלווה בלב קוֹוֶיךָ
הבא מזור לכאבי ופתרון לצרתי
בְּךָ אשִׂים אמונתי
מבטחי בָּךְ נתתי, מחצבי אתה סלע.
תפילה בעת פחד, צרה ואסון לדבורה הנביאה