פורום הנשר הלבן

תאריך 03/07/2005 00:12:02
מאת תרצה
נושא שאלה לאליסוריה

שלום רב לך אליסוריה, איזה פרקים בתנך כדאי לי לקרוא? אני נמצאת בשינויים קיצונים בחיי. נשארתי מחוסרת עבודה.ואין לי מושג מה הולך לקרות איתי. הכל כל-כך עוצמתי וחזק. מה המסר עבורי?
האם תוכלי לכוון אותי? אני מבינה שאני במבחן של אמונה. אבל כעת תקופה מאד קשה של אי-ודאות וחוסר.
גם מבחינה פיזית אני נחלשת מאד.מרגישה שאני נאבקת במערבולות הים הסוער...
   
מפת העץ
קלקול השמחה..... אליסולריה  
שאלה לאליסוריה תרצה  
 שלום תרצה יקרה אליסולריה  
 תודה לך תרצה  
 תרצה יקרה אליסולריה  
 מבקשת עזרה וביאור שלום  
שבת של שלום אהבה וסליחה אליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy