קלקול השמחה.....
אליסולריה 04/07/2005 16:21:40 |
שאלה לאליסוריה
תרצה 03/07/2005 00:12:02 אתה כאן |
שלום תרצה יקרה
אליסולריה 04/07/2005 10:07:31 |
תודה לך
תרצה 04/07/2005 18:15:43 |
תרצה יקרה
אליסולריה 04/07/2005 23:51:38 |
מבקשת עזרה וביאור
שלום 18/06/2007 18:33:13 |
שבת של שלום אהבה וסליחה
אליסולריה 01/07/2005 19:33:54 |