פורום הנשר הלבן

תאריך 26/06/2005 17:04:46
מאת שושנה!
נושא תודה ,אליסולריה. תשובה על קצה המזלג אבל

אקרא כפי שהמלצת.
וקצה המזלג זה בדיוק מה שדרוש
 כדי להעמיק. 
בהרבה הזדמנויות יצא לי לשמוע
ואני בטוחה שגם לך
שאלה בדבר צירופו של בן הזוג,
או בני המשפחה האחרים 
לתהליך ההתפתחות /התקדמות.
נדמה שבדרך כלל האשה היא זו
הפונה לסדנאות רוחניות,
טיפולים אלטרנטיביים וכד´.
והנה התמזל מזלך וילדייך איתך. היו ברוכים. 
יום נעים.  שושנה
   
מפת העץ
שבוע טוב ומבורך, שמחה ואופטימיות, אנרגיות מרוממות אליסולריה  
שבוע טוב לקהילת הנשר הלבן. אשמח לשמוע את סיפורו והחיבור שלכם שושנה!  
 שושנה יקרה, תמונה רבת הוד אליסולריה  
  תודה ,אליסולריה. תשובה על קצה המזלג אבל שושנה!  
שאלה לאליסולריה שירלי רחל  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy