אקרא כפי שהמלצת.
וקצה המזלג זה בדיוק מה שדרוש
כדי להעמיק.
בהרבה הזדמנויות יצא לי לשמוע
ואני בטוחה שגם לך
שאלה בדבר צירופו של בן הזוג,
או בני המשפחה האחרים
לתהליך ההתפתחות /התקדמות.
נדמה שבדרך כלל האשה היא זו
הפונה לסדנאות רוחניות,
טיפולים אלטרנטיביים וכד´.
והנה התמזל מזלך וילדייך איתך. היו ברוכים.
יום נעים. שושנה