פורום הנשר הלבן

תאריך 26/06/2005 00:11:50
מאת אליסולריה
נושא שושנה יקרה, תמונה רבת הוד

נשר לבן זה שם קוד לקבוצה שבחרה לשרת את התוכנית האלוהית
ולסייע לכוכב שלנו (בין היתר) לעבור אבולוציה בתקופות קריטיות לכוכב ולאנושות.
יואל דובר הקבוצה מסביר: "אנו יואל בשירות האל, קבוצה שיודעת את האל".
 

"אנו רוצים לספר קצת על הנשר האהוב. צבעו לבן, והוא נועד להיות משרתו הנעלה ביותר של אלוהים. בסיפורים רבים מופיעה דמות של מכשף, שעל כתפו נשר שחור מפחיד ומאיים. אנו מבקשים שתנסו לקחת את הסיפור הזה למקום הטהור ביותר. חִשבו על אלוהים כעל דמות שקשה להגדירה, שגדולתה נשגבת ושאין מילה שתוכל לתאר אותה טוב מאשר אהבה.

הנשר הלבן הוא שליחו של האל הבורא. הוא עף, הוא משגיח על כל דבר, אך אין כניסה לכל יצור, לכל נשמה, אין כניסה לכל ישות, לכל תא. זוהי זכות גדולה לדעת את הצופן של הנשר הלבן. בודדים יודעים ושומרים בסוד על הידע."
תוכלי למצוא עוד מידע על הנשר הלבן במדור "מי אנחנו" כאן באתר. 
החיבור שלי עם הנשר הלבן התחיל אצלי בתחושה פנימית עמוקה וידיעה פנימית בתקופה שפניתי לרוחניות, למודעות עצמית ולמדתי רפואה משלימה, וכן בקורסים, סדנאות, סמינרים רבים בתחומים המטאפיזיים ובעבודה עם אור. היהלום שבכתר עבורי היה "התעוררות גוף האור" קורס שמקפל בתוכו את כל מה שהזכרתי ונותן כלים לשיפור איכות החיים הארציים. הקורס אינו דומה לשום דבר אחר שמלמדים בתחום.
לגבי הנשר הלבן. הנשר הלבן נלחש באוזניי וידעתי שזה הבית האמיתי שלי. המקור הגבוה שלי.ילדיי פנו בעקבותיי לתחום הרוחני ובשלב מסויים דורון נחשף לתיקשור. התחלנו לעבוד ביחד על הספר הראשון "יואל מסר לאנשי האור", והשאר היסטוריה.
מקווה שעניתי על שאלתך
 
   
מפת העץ
שבוע טוב ומבורך, שמחה ואופטימיות, אנרגיות מרוממות אליסולריה  
שבוע טוב לקהילת הנשר הלבן. אשמח לשמוע את סיפורו והחיבור שלכם שושנה!  
 שושנה יקרה, תמונה רבת הוד אליסולריה  
  תודה ,אליסולריה. תשובה על קצה המזלג אבל שושנה!  
שאלה לאליסולריה שירלי רחל  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy