| תאריך |
25/06/2005 23:49:07 |
| מאת |
שירלי רחל
|
| נושא |
תודה אליסולריה |
זו חוויה מאד מיוחדת ללוות אדם על ערש דווי.
נדמה לי שגם אני וגם היא שותפות ביחד לתחושה ולהבנה שהסוף של הפרק הנוכחי ממש בפתח, וגם מקבלות את זה וזה עושה משהו מאד מיוחד לקשר שלנו ומאד מקל עליי ונראה לי שגם עליה. (היא לא כל כך מדברת אבל העיניים שלה אומרות הרבה...).
סבתא שובבה יש לי.
הזכרתי לה היום איך אנחנו הנכדים היינו מתנפלים על המסטיקים בזוקה שהיא הייתה שומרת לנו בארון לאחרי הארוחה ועל עוד כל מיני זכרונות ילדות. היא חייכה חיוך חסר שיניים מאוזן לאוזן. אני מקווה שעוד יהיו לה כמה רגעי נחת לפני הפרידה ושהיא לא תסבול כאבים. אמן.
ולגבי גוף האור- תודה על התזכורת...
עוד לא בדקתי איך זה עובד במקרים כאלה (לשמחתי) אבל אם זה עובד גם לקראת המוות כמו שזה עובד בחיים- אני מסירה דאגה מלבי...
שבוע טוב
שירלי