פורום הנשר הלבן

תאריך 14/06/2005 15:35:53
מאת אליסולריה
נושא שלום אורי,

אורי יקר, האם ניסית לעשות מדיטציה?
מה הציפיות שלך ממדיטציה?
מה צריך להסתדר במדיטציה?
תבדוק עם עצמך את השאלות האלה.
מדיטציה היא מן משחק, הרפיה, כמו שילד משחקבזמן המשחק הוא מתמסר לגמרי להנאה.
אולי אתה מתייחס למדיטציה כאל פרוייקט כבד ומסובך וזו גישה מוטעית.
איני יודעת אם בכל לימוד רוחני יש מדיטציות.
לי נראה שמדיטציה היא טכניקה חשובה במכלול.
אתה צריך לבחון את מגוון האפשרויות שקיימות בקורסים, סדנאות וכו´
אולי במודעות, ובעיקר מהמלצות של מי שהתנסה והיה מרוצה.
בהצלחה
 
   
מפת העץ
איזה יופי של צבעים, תתחדשי אליסולריה דפני   
חג שמח. תתחדשו! ייעוץ אורי  
 שלום אורי, אליסולריה  
מעגל הצבעים האינדיאני עם דורון!! באהבה מאליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy