שלום יקיריי,
אנחנו שבים למתכונת הוותיקה שלנו- פורום "הנשר הלבן"
אני לא נפרדת, וביחד עם זה המתכונת של פורום זה משתנה קצת.
פורום "הנשר הלבן" פתוח לכם לכל דבר ועניין ואשמח לסייע ככל שאוכל.
אמשיך להביא משחקי אור, ופרקי תהילים ותוכלו להביא לכאן הכל.
כל מה שנכתב באופן מכבד, בשפה ראוייה ומתוך צורך אמיתי לקבל סיוע או לשתף.
הנשר הלבן ינחה אותי באמצעות ישויות האור ודבורה ואני כאן.
באהבה
אליסולריה
