פורום הנשר הלבן

תאריך 29/05/2005 19:03:43
מאת אליסולריה
נושא שבוע טוב אנשים! בקרוב....

בקרוב הפורום ייקרא "הנשר הלבן"  ויהיה אפשר לגלוש ולהשתתף בו  באתר יואל, הנשר הלבן: www.yoelwhiteeagle.co.il
הפורום ישוב להיות פתוח לכל נושא, לשאלות בכל עניין, זוגיות, שינויים, קריירה, רוחניות, וגם כמובן בנושא תהילים ומדיטציות.
לפני כמעט שנתיים, פורום הבית של אתר הנשר הלבן התארח גם בבית החם הזה "אימא אדמה" וכעת אנו שבים לכור מחצבתנו, בקרוב בקרוב.
שוב, אהיה לשרותכם כדי לענות לשאלותיכם בכל עניין, להיפגש אתכם בכייף, לשמוע מה אתם חושבים, לדפדף בתהילים וגם למדוט מפעם לפעם.
אוהבת,
אליסולריה
   
מפת העץ
להתמלא באופטימיות ובחיוניות אליסולריה  
שבוע טוב אנשים! בקרוב.... אליסולריה  
הקורס גוף האור נפתח בהוד השרון ביוני!!! אליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy