פורום הנשר הלבן

תאריך 25/05/2005 20:00:49
מאת אליסולריה
נושא סמינר מיוחד לבוגרי גוף האור ביוני: תבניות אל בגוף האור!

סמינר חדש בישראל ובעולם!

בימים שישי ושבת 25/6/2005+ 24/6/2005 בחיפה

העשרת גוף האור (דהבן/ אורין)

בתבניות אל (דבורה נביאה ושופטת)

עם אליסולריה והנשר הלבן

סמינר מיוחד, חד פעמי,  ועוצמתי לבוגרי גוף האור!

 בסמינר תלמדו לייצב את גוף האור עם תבניות גיאומטריות וקדושות, ברצף של צלילי חניכה המחברים אתכם לנשמתכם.

תבניות אל משולבות במשפטים רבי עוצמה של דבורה הנביאה,

לחזק ולאזן אתכם, להגן עליכם ולהאיר בכם את אורו של האל בימים אלה של שינויים אינטנסיביים.

הסדנא נותנת כלים להתחבר לאומץ, לראות את חיינו בצלילות,    להתמודד טוב יותר עם החיים המקודשים על פני האדמה.

 

ביום שישי מתחילים ב- 17.00  בערך כ- 3 שעות.

ביום שבת בין השעות: 10.00 ל- 13.00 לפנה"צ ו- 16.00 ל- 19.00 אחה"צ!

כולל הפסקות קצרות להתרעננות, וכיבוד קל.

 

הסמינר מתאים לבוגרי גוף האור.

אין צורך בניסיון קודם בתבניות אל.

עלות: 720 ש"ח

לפרטים ולהרשמה אצל אליסולריה: 048387356

www.yoelwhiteeagle.co.il

ely@yoelwiteeagle.co.il

ברוכים אתם האמיצים מפלסי הדרך בנתיב האור הגבוה

 

באהבה

אליסולריה

   
מפת העץ
שבת שלום, ברכה ואור באהבה מאליסולריה  
סמינר מיוחד לבוגרי גוף האור ביוני: תבניות אל בגוף האור! אליסולריה  
 (*****) שרון   
 (*****) שרון   
 אליסולריה. מה שלומך? אנסה להגיע. שרון  
 היי שרון, שמחה בשבילי לפגוש אותך אליסולריה   
מנהגי ל"ג בעומר אליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy