Toggle navigation
להרשמה / התחברות
פורום הנשר הלבן
תאריך
15/05/2005 09:27:52
מאת
אליסולריה
נושא
עידה יקרה, תודה לך על התוספת הזו. חשוב לציין
שמאגיה בכלל באה מממד נמוך ואינה משתפת את המתרפא והמסתייע.
מאגיה אינה מקצרת תהליכים אצל האדם, לא מפתחת את האדם ומודעותו ועלולה להיות מסוכנת.
מגיה שייכת לעידן אחר, לא משתלבת בנתיב של האבולוציה שהאנושות עוברת.
מפת העץ
ה´ באייר היום - חג העצמאות ´האמיתי´ - חג עצמאות שמח!
דר´ אסתיה חוטר גזע
15/05/2005 10:21:16
שאלה: מהי מאגיה? מה ההבדל בין מאגיה שחורה למאגיה לבנה?
באהבה מאליסולריה
14/05/2005 00:45:21
מגיה שחורה
אורי
14/05/2005 17:30:05
(*****)
טלילה
08/04/2006 15:06:00
מצאתי אינפורמציה מעניינת
יוהנה
14/05/2005 17:34:22
חשוב לא להפנות עורף למידע שמשחרר מבורות ומאפשר בחירה חופשית
אליסולריה
14/05/2005 19:35:01
עוד אינפורמיה על מאגיה שחורה......
עדי´
14/05/2005 22:53:23
עידה יקרה, תודה לך על התוספת הזו. חשוב לציין
אליסולריה
15/05/2005 09:27:52
אתה כאן
אם ברצונך להיות איש אמת, אל תושפע מדברי אחרים-
באהבה מאליסולריה
13/05/2005 19:19:11
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×