פורום הנשר הלבן

תאריך 15/05/2005 09:27:52
מאת אליסולריה
נושא עידה יקרה, תודה לך על התוספת הזו. חשוב לציין

שמאגיה בכלל באה מממד נמוך ואינה משתפת את המתרפא והמסתייע.
מאגיה אינה מקצרת תהליכים אצל האדם, לא מפתחת את האדם ומודעותו ועלולה להיות מסוכנת.
מגיה שייכת לעידן אחר, לא משתלבת בנתיב של האבולוציה שהאנושות עוברת.
 
   
מפת העץ
ה´ באייר היום - חג העצמאות ´האמיתי´ - חג עצמאות שמח! דר´ אסתיה חוטר גזע   
שאלה: מהי מאגיה? מה ההבדל בין מאגיה שחורה למאגיה לבנה? באהבה מאליסולריה   
 מגיה שחורה אורי  
 (*****) טלילה  
 מצאתי אינפורמציה מעניינת יוהנה  
 חשוב לא להפנות עורף למידע שמשחרר מבורות ומאפשר בחירה חופשית אליסולריה  
 עוד אינפורמיה על מאגיה שחורה...... עדי´  
 עידה יקרה, תודה לך על התוספת הזו. חשוב לציין אליסולריה  
אם ברצונך להיות איש אמת, אל תושפע מדברי אחרים- באהבה מאליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy