עוד בילדותי ספגתי סיפורים ממשיים של בני משפחה שנפגעו מכל מני פעולות נקמניות של מגיה שחורה. כל הסיפורים המרתיעים שמעתי מסבתי הצדקת עליה השלום. היא חזרה השקם והערב והזהירה לבל נתעסק או נחקור בכל דרך במאגיה השחורה. הסיפורים שהיא סיפרה על אנשים שנפגעו ונטרפה עליהם דעתם איבדו את צלם אנוש כל כך נטמעו בי עד כדי כך שאני היום רואה את עצמי כממשיכת דרכה של סבתי המנוחה וממשיכה להתריע ולבקש מכולם לא להתעסק בכל העניינים האפלים והאסורים גם ע"י התורה הקדושה וללכת רק בדרך הטהורה ולממש את ייעודנו כפי שנשמתנו בחרה מראש. ולכל המכשפים צפוי להם עונש כל כך קשה שלבי לבי עלהם אני מאחלת לכל מי שמתעסק בזה שיתחרטו ויחזרו לדרך האור וטובה שעה אחת קודם. באהבה גדולה ממני עידה.