פורום הנשר הלבן

תאריך 14/05/2005 22:53:23
מאת עדי´
נושא עוד אינפורמיה על מאגיה שחורה......

בס"ד
עוד בילדותי ספגתי סיפורים ממשיים של בני משפחה שנפגעו מכל מני פעולות נקמניות של מגיה שחורה. כל הסיפורים המרתיעים שמעתי מסבתי הצדקת עליה השלום. היא חזרה השקם והערב והזהירה לבל נתעסק או נחקור בכל דרך במאגיה השחורה. הסיפורים שהיא סיפרה על אנשים שנפגעו ונטרפה עליהם דעתם איבדו את צלם אנוש כל כך נטמעו בי עד כדי כך שאני היום רואה את עצמי כממשיכת דרכה של סבתי המנוחה וממשיכה להתריע ולבקש מכולם לא להתעסק בכל העניינים האפלים והאסורים גם ע"י התורה הקדושה וללכת רק בדרך הטהורה ולממש את ייעודנו כפי שנשמתנו בחרה מראש. ולכל המכשפים צפוי להם עונש כל כך קשה שלבי לבי עלהם אני מאחלת לכל מי שמתעסק בזה שיתחרטו ויחזרו לדרך האור וטובה שעה אחת קודם. באהבה גדולה ממני עידה.
 
   
מפת העץ
ה´ באייר היום - חג העצמאות ´האמיתי´ - חג עצמאות שמח! דר´ אסתיה חוטר גזע   
שאלה: מהי מאגיה? מה ההבדל בין מאגיה שחורה למאגיה לבנה? באהבה מאליסולריה   
 מגיה שחורה אורי  
 (*****) טלילה  
 מצאתי אינפורמציה מעניינת יוהנה  
 חשוב לא להפנות עורף למידע שמשחרר מבורות ומאפשר בחירה חופשית אליסולריה  
 עוד אינפורמיה על מאגיה שחורה...... עדי´  
 עידה יקרה, תודה לך על התוספת הזו. חשוב לציין אליסולריה  
אם ברצונך להיות איש אמת, אל תושפע מדברי אחרים- באהבה מאליסולריה  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy